Странице

четвртак, 25. децембар 2014.

DIY holiday room decorations

Zdravo svima! :) 
Prvo, želim da čestitam Božić svima koji ga danas slave. :)
Ovo je drugi dan kako sam na raspustu (s' tim da nisam išla od prošle srede u školu, jer sam bila bolesna), pa sam rešila da vam dam neke ideje kako da ukrasite svoju sobicu. 

Da počnemo. :) 

#1. 

Vidite na slici šta vam je sve potrebno ( s' tim da vam je potreban i lepak koji sam ja zaboravila da stavim dok sam slikala). 
Prvo sam ofarbala jelkicu, koju sam prethodno nacrtala i isekla. 

Dok se ona sušila, ja sam isekla CD-ove. Zatim, sam deliće CD-a poređala na šper ploču, a potom i lepila. 
Kao što vidite, ja sam šper ploču ofarbala u belo. Vi to možete, a i ne morate, biće lepo svakako. :) 
Kada završite sa lepljenjem, sliku možete okačiti na zid. :)

#2. 
Pogledajte šta vam je sve potrebno

Prvo ćete iseći mali komad vunice, dužine oko 15cm i staviti ga između viljuške. Zatim počnite da motate vunicu oko viljuške.

Kada ste namotali dovoljno vunice oko viljuške, vreme je da to vežete. 

Ako ste čvrsto vezali, možete da skinete vunicu sa viljuške i da sa strane presečete makazama. 

Na kraju, kada isečete obe strane, isecite ono što je višak, tačnije, oblikujte loptu. Potom, na tu lopticu nabodite štapić i stavite u teglu. :)





Da li ste vi vašu jelku okitili? Ako niste, pravo vreme je za to. Ja moju idem sada da okitim. Jedva čekam da počnem. :3 :)
Do sledećeg posta, 
Milica :* 

12 коментара:

  1. Mali kreativni kutak! Iako sam već okitila jelku, naći će se mjesta za 2,3 nova ukrasa.
    Bravo :)
    Bises, JiPe
    www.jpmodehomme.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj DIY sa jelkicom na sper ploci mi je super. Ako nadjem malo vremena sigurno cu je napraviti. Odusevio me je tvoj blog i ako sam ga tek sad pronasla! Super si :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš naći vremena i napraviti, bilo bi mi drago. :) Javi mi kako je ispaloo. :)
      Hvala ti punoo, divna si. :*
      Hoću, naravno. :)

      Избриши
  3. Super su ti ideje moram pokusati napraviti. ♥


    Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I meni se stvarno dopada DIY sa jelkicom, predobro je. :)

    POGLEDAJ MOJ BLOG, PROGLAŠEN JE POBEDNIK GIVEAWAY-A I DIY JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno jee♥
    http://thesecretlady9.blogspot.com/ posetite moj blog nova sam♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna ideja sa jelkicom, svaka cast ! :))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши