Странице

недеља, 7. децембар 2014.

November favorites

Ćao svima! :) 

Konačno sam ugrabila malo vremena da napišem bar ovaj post. Škola mi bukvalno ne dozvoljava da dišem. Znate i sami da će uskoro raspust, pa sada profesori daju kontrolne i ispituju, tako da nemam vremna ni za šta. 
Ali prezivećemo i to. Zar ne? :) 

Da počnemo. :) 


1. Prvi favorit je, definitivno, ova krema. Imam problem, da kada dođe ovo hladnije vreme i duva jak vetar, meni ruke postanu hrapave, ispucaju. Tako da mi je ova krema za to odlično poslužila. Ruke su mi nežne i meke. 

2. Drugi favorit je Baby lips- Pink punch. Ja sam ovim oduševljena. Jako mi se sviđa boja koju ostavlja na usnama, a pritom usne mi nisu ispucale. Skoro svakog dana sam ga nosila prošlog meseca. 

3. Treći favorit je ovaj korektor iz Avona. Pred kraj meseca imala sam problem sa bubuljicama pa sam njega koristila i odlično je radio svoj posao. Meni je odličan, pritom nije skup. 

4. Četvrti favorit za ovaj mesec, ujedno i poslednji, je knjiga - Anđeo tame - Sidni Šeldon. Ovom knjigom sam oduševljena. Obavezno je pročitajte. :) 

Do sledećeg posta, 
Milica :* 


Нема коментара:

Постави коментар